❤ Hello, welcome to my life. ❤ abcdefghiloveyou (✖◡ϟ)_

Wednesday 4 June 2014

#Terowback - SUkan oh SUkan

Assalamualaikum .Alhamdulillah for every breath we take. Thanks to Allah . Bersedia la untuk menerima selaga ujian-Nya .Hidup ni takkan sempurna tanpa ujian .Hidup takkan mencabar tanpa kegagalan. Terpulang pada diri kita untuk bangun atau kekal diselubungi kekecewaan . okeyhh , memandangkan aku sedang buhsann nii , lebih baik aku update blog ni . Nak buat macam diari la pulakk . Aku mencarut? wey , sukati aa . poyoo aa . Hahaha . Tujuannya aku disini , sbnarnya nak share2 la sikit gambar kami time sukan tu . hihi . aku ni , bukan main lagi marah2 kan orang yang kalah . Tapi aku? dasar tak sedar diri , dah laa tak ambil mana2 acara pun .lpas tu , skati je nak marah2 orng. Apuu . Malu-malu .kerja aku and geng2 hnya MAKAN+BERGAMBAR+MERAYAU . haahhh . =D . Jadi Jurugambar jerr :P . aku taknak cakap banyak , just see the gambar k . Dah takdakk idea ni .




















Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

Post a Comment